08:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار عراق

آمادگی تجار ایران و عراق برای معامله با ریال و دینار
پایگاه خبری راد: به گفته رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق پیشنهاد بخش خصوصی فعال در این بخش انجام مبادلات تجاری به صورت دینار و ریال است ضمن اینکه لزوم بازگشت ارز صادرات به کشور ضروری است.
پیمان سپاری ارزی روند صادرات را کند کرده است
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه گفت: پیمان سپاری ارزی روند صادرات را کند کرده است.
سود ۱۰ هزار تومانی خارجی ها از خرید هر کیلو سیب‌زمینی ایرانی!
پایگاه خبری راد: افزایش خرید برخی محصولات کشاورزی توسط تجار کشورهای همسایه باعث کاهش عرضه این محصولات در بازار داخلی و افزایش قیمت آن‌ها شده است.
نشست مشترک تجار ایران و عراق برگزار شد
پایگاه خبری راد: نشست مشترک تجار ایرانی با هیات تجاری اتحادیه اتاق‌های بازرگانی عراق متشکل از روسای اتاق‌های بازرگانی استان‌های بغداد، کربلای معلی، کرکوک، بابل، صلاح‌الدین، دیوانیه و بصره در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
اشتغال‌زایی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی، ۱۳ برابر صنایع بالادستی
پایگاه خبری راد: رئیس تحقیق و توسعه پتروشیمی ایلام بر ضرورت ایجاد دفتر سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در استان تأکید کرد و گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی در صنایع پائین‌دستی پتروشیمی، حدود ۱۳ برابر صنایع بالادستی است.
افزایش سهم ایران در بازار عراق
پایگاه خبری راد: رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری متوسط ارزش هر تن کالای صادراتی ایران به عراق، برابر ۵۲۷ دلار بوده که نسبت به میانگین قیمت کالاهای صادراتی کشور به سایر مقاصد صادراتی ۱.۲ برابر است.
افزایش صادرات سیمان / کویت مقصد اول سیمان ایران
پایگاه خبری راد: صادرات سیمان ایران در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش اندکی روبرو بوده است.
سیمان صادراتی گران می‌شود/مشتری‌های جدید جایگزین عراق شدند
رییس انجمن صنفی صنعت سیمان از افزایش نرخ صادرات سیمان در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: باتوجه به از دست رفتن بازار عراق برای صادرات سیمان، مشتری‌های جدیدی از جمله قطر، کویت، تانزانیا و بنگلادش پیدا کرده‌ایم که جایگزین عراق شوند.
افزایش ۴۰۰ میلیون دلاری صادرات کالاهای ایرانی به عراق
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از افزایش ۴۰۰ میلیون دلاری صادرات ایران به عراق در سال جاری خبر داد و گفت: صادرات کالا به عراق در سال جاری با جهش همراه شده است.
فعالان اقتصادی ایران در عراق سرمایه گذاری کنند
پایگاه خبری راد: سرکنسول ایران در اربیل،در محل نمایندگی کشورمان در این منطقه با تنی چند از روسای اتاق های بازرگانی استان های دیدار و تبادل نظر کردند .
قیمت پراید صادراتی به عراق 4250 دلار است +جزئیات
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا قیمت پراید صادراتی برای بازار عراق را چهار هزار و 250 دلار اعلام کرد.
افزایش ۳۰۰ میلیون دلاری صادرات به عراق
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از افزایش ۳۰۰ میلیون دلاری صادرات ایران به عراق خبر داد.
افزایش تعرفه و ممنوعیت عراقی‌ها برای خرید ۶۳ کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: رئیس میز عراق در سازمان توسعه تجارت گفت: دولت عراق پیش‌ از این اعلام کرده که در سال جاری برای ۶۳ قلم کالا افزایش تعرفه یا ممنوعیت وارداتی لحاظ خواهد کرد.
صنعت خودرو ایران به بازار های جدید نیاز دارد
پایگاه خبری راد: تولید خودرو در شرایطی سال گذشته رشد حدود ۱۵ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند که حفظ رشد تولید در سال ۹۷ مستلزم ایجاد تقاضای جدید و حضور در بازار‌های خارجی است.
کدام کالاها برای واردات از عراق مزیت دارند؟
پایگاه خبری راد: واردات ایران از عراق در سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است اما به گفته رئیس میز عراق در سازمان توسعه تجارت، برخی از کالاهایی که مزیت بیشتری دارند وارد نمی‌شود.